Drodzy Państwo,

W związku z obecną sytuacją w kraju spowodowaną pandemią COVID- 19 zmuszeni jesteśmy ponownie wprowadzić zmiany w obsłudze. Od 26.10.2020 r zawieszona zostaje całkowicie obsługa interesantów w siedzibie naszej Spółki.

Wszelkie niezbędne druki dostępne są na naszej stronie internetowej www.tbszm.pl oraz w wejściu do budynku, tam również wystawiona jest urna, do której możecie Państwo wrzucać wszelkie pisma.

Pracownicy terenowi będą wchodzić do Państwa mieszkań tylko w sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji. Wszyscy nasi pracownicy terenowi wyposażeni są w środki bezpieczeństwa w postaci maseczek, przyłbic, kombinezonów ochronnych oraz środków do dezynfekcji.

Zmianie ulegają również nasze godziny pracy. Obecnie będziemy dla Państwa dostępni drogą telefoniczną: Od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16 oraz w piątki 8-14. Będziemy też pracować zmianowo aby jak najbardziej zminimalizować ryzyko zakażenia oraz uniknąć zamknięcia firmy przez sanepid. Takie rozwiązanie pozwoli nam zachować ciągłość obsługi.

Wszystkie te zmiany mogą nieznacznie wydłużyć procesy obsługi zgłoszeń jednakże są niezbędne abyśmy mogli zapewnić i Państwu i naszym pracownikom bezpieczeństwo. Żywimy głęboką nadzieję, że jest to sytuacja chwilowa i jak najszybciej będziemy mogli wrócić do normalnej obsługi i móc się z Państwem spotykać. Na chwilę obecną wszystkim Państwu życzymy dużo zdrowia.

Zespół TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o. w Pruszkowie.