OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 1/2024 z dnia 15.04.2024 r.
NA WOLNE STANOWISKO

Prezes Zarządu Spółki TBS “Zieleń Miejska” sp. z o.o. w Pruszkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: Administrator

Do Spółki: TBS “Zieleń Miejska” sp. z o.o. w Pruszkowie przy ul. Gordziałkowskiego 9.

W dziale: Administracji
Na stanowisku: Administrator
Wymiar etatu:  1/1
Wymagania niezbędne:
Kandydatem na stanowisko Administratora może być osoba, która:

  1. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  2. Nie była skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Posiada nieposzlakowaną opinię.
  4. Spełnia poniższe warunki:
    1. wykształcenie średnie lub minimum 3 lata stażu pracy popartego praktyczną wiedzą z zakresu zarządzania (administrowania) nieruchomościami (umowa o pracę),
    2. znajomość ustaw, w szczególności: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, ustawy o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego, kodeksu cywilnego, kpa, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE sprawie ochrony danych w osobowych,
    3. biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, Word, Excel,
    4. umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole,
    5. wysoka odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
    6. prawo jazdy kat. B.


Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowany staż pracy na stanowisku Administratora Wspólnot Mieszkaniowych 
  2. Samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość, skrupulatność, sumienność.
  3. Zaangażowanie, dociekliwość, pracowitość, spostrzegawczość, zorganizowanie
  4. Komunikatywność, asertywność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należy w szczególności :

  1. redagowanie pism do najemców, bieżąca obsługa interesantów;
  2. przygotowywanie wzorów uchwał, regulaminów, statutów,
  3. prowadzenie ewidencji lokali i ich użytkowników;
  4. organizacja zebrań WM – w tym zebrania sprawozdawczego, które odbywa się co najmniej raz w roku, zapewnienie lokalu, zawiadomienie właścicieli lokali o ich terminie, miejscu i celu zebrania, obsługa zebrań poprzez ich prowadzenie, protokołowanie, zbieranie głosów nad uchwałami a następnie poinformowanie właścicieli o podjętych uchwałach,
  5. kontrola konserwacji bieżącej w częściach wspólnych budynków oraz instalacjach np. instalacja ciepłej wody, elektryczna, domofonowa itp.
  6. bieżące prowadzenie rejestrów tematycznych związanych ze sprawami lokalowymi;
  7. zasiedlanie nowych najemców;
  8. wypełnianie części wniosków osób ubiegających się o najem lokali, zamianę z mieszkaniowego zasobu gminy Pruszków i innych spraw;
  9. przygotowywanie dokumentów do zasiedlenia (umów, oświadczeń, pism do PGE,PGNiG);
  10. przyjmowanie zgłoszeń o awariach i monitorowanie ich usunięcia;
  11. uaktualnianie danych o lokalach i osobach w nich zamieszkujących;
  12. spisywanie wodomierzy, ciepłomierzy, liczników energii elektrycznej;
  13. administrowanie oraz nadzór nad stanem technicznym lokali mieszkalnych;
  14. przeprowadzanie regularnych kontroli na obiektach, w tym kontrola stanu sanitarno-porządkowego zasobu będącego w zarządzaniu spółki;
  15. sporządzanie umów najmu lokali użytkowych, miejsc parkingowych, umów dzierżaw;
  16. współpraca z Urzędem Miasta, Strażą Miejską i Policją;
  17. uczestnictwo w wizjach, komisjach odbioru prac remontowych, powykonawczych i gwarancyjnych w administrowanych budynkach.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
➣ CV oraz kwestionariusz osobowy (przy aplikowaniu na stanowisko);
➣ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (na kolejnym etapie rekrutacji);
➣ kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (na kolejnym etapie rekrutacji);
➣ kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji(na kolejnym etapie rekrutacji).

* druk kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz klauzula informacyjna RODO są do pobrania na stronie internetowej www.tbszm.pl

 

Planowane zatrudnienie: od miesiąca czerwca 2024r. w pełnym wymiarze czasu pracy, na okres próbny, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub umowy na czas nieokreślony.

Termin składania ofert.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  • osobiście w BOK -TBS “Zieleń Miejska” sp. z o.o. w Pruszkowie przy ul. Gordziałkowskiego 9
  • pocztą na adres: ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków
  • na adres e-mail tbszm@tbszm.pl

w terminie do dnia 06.05.2024r.

Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego wyżej terminu.
Aplikacje, które wpłyną do TBS “Zieleń Miejska” sp. z o.o. w Pruszkowie przy ulicy Gordziałkowskiego 9, po wyżej określonym terminie i godzinie nie będą rozpatrywane.