OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 1/2024 z dnia 15.04.2024 r.
NA WOLNE STANOWISKO
Prezes Zarządu Spółki TBS “Zieleń Miejska” sp. z o.o. w Pruszkowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: Administrator
Do Spółki: TBS “Zieleń Miejska” sp. z o.o. w Pruszkowie przy ul. Gordziałkowskiego 9.
W dziale: Administracji
Na stanowisku: Administrator
Wymiar etatu: 1/1
Wymagania niezbędne:
Kandydatem na stanowisko Administratora może być osoba, która:
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nie była skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiada nieposzlakowaną opinię.
- Spełnia poniższe warunki:
- wykształcenie średnie lub minimum 3 lata stażu pracy popartego praktyczną wiedzą z zakresu zarządzania (administrowania) nieruchomościami (umowa o pracę),
- znajomość ustaw, w szczególności: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, ustawy o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego, kodeksu cywilnego, kpa, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE sprawie ochrony danych w osobowych,
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office, Word, Excel,
- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań oraz pracy w zespole,
- wysoka odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- Preferowany staż pracy na stanowisku Administratora Wspólnot Mieszkaniowych
- Samodzielność, odpowiedzialność, obowiązkowość, skrupulatność, sumienność.
- Zaangażowanie, dociekliwość, pracowitość, spostrzegawczość, zorganizowanie
- Komunikatywność, asertywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należy w szczególności :
- redagowanie pism do najemców, bieżąca obsługa interesantów;
- przygotowywanie wzorów uchwał, regulaminów, statutów,
- prowadzenie ewidencji lokali i ich użytkowników;
- organizacja zebrań WM – w tym zebrania sprawozdawczego, które odbywa się co najmniej raz w roku, zapewnienie lokalu, zawiadomienie właścicieli lokali o ich terminie, miejscu i celu zebrania, obsługa zebrań poprzez ich prowadzenie, protokołowanie, zbieranie głosów nad uchwałami a następnie poinformowanie właścicieli o podjętych uchwałach,
- kontrola konserwacji bieżącej w częściach wspólnych budynków oraz instalacjach np. instalacja ciepłej wody, elektryczna, domofonowa itp.
- bieżące prowadzenie rejestrów tematycznych związanych ze sprawami lokalowymi;
- zasiedlanie nowych najemców;
- wypełnianie części wniosków osób ubiegających się o najem lokali, zamianę z mieszkaniowego zasobu gminy Pruszków i innych spraw;
- przygotowywanie dokumentów do zasiedlenia (umów, oświadczeń, pism do PGE,PGNiG);
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach i monitorowanie ich usunięcia;
- uaktualnianie danych o lokalach i osobach w nich zamieszkujących;
- spisywanie wodomierzy, ciepłomierzy, liczników energii elektrycznej;
- administrowanie oraz nadzór nad stanem technicznym lokali mieszkalnych;
- przeprowadzanie regularnych kontroli na obiektach, w tym kontrola stanu sanitarno-porządkowego zasobu będącego w zarządzaniu spółki;
- sporządzanie umów najmu lokali użytkowych, miejsc parkingowych, umów dzierżaw;
- współpraca z Urzędem Miasta, Strażą Miejską i Policją;
- uczestnictwo w wizjach, komisjach odbioru prac remontowych, powykonawczych i gwarancyjnych w administrowanych budynkach.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
➣ CV oraz kwestionariusz osobowy (przy aplikowaniu na stanowisko);
➣ kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (na kolejnym etapie rekrutacji);
➣ kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (na kolejnym etapie rekrutacji);
➣ kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji(na kolejnym etapie rekrutacji).
* druk kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz klauzula informacyjna RODO są do pobrania na stronie internetowej www.tbszm.pl
Planowane zatrudnienie: od miesiąca czerwca 2024r. w pełnym wymiarze czasu pracy, na okres próbny, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas określony lub umowy na czas nieokreślony.
Termin składania ofert.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w BOK -TBS “Zieleń Miejska” sp. z o.o. w Pruszkowie przy ul. Gordziałkowskiego 9
- pocztą na adres: ul. Gordziałkowskiego 9, 05-800 Pruszków
- na adres e-mail tbszm@tbszm.pl
w terminie do dnia 06.05.2024r.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego wyżej terminu.
Aplikacje, które wpłyną do TBS “Zieleń Miejska” sp. z o.o. w Pruszkowie przy ulicy Gordziałkowskiego 9, po wyżej określonym terminie i godzinie nie będą rozpatrywane.