BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Jako właściciel lokalu masz dostęp do poniższych usług.

dostęp do informacji o stanie płatności

zgłaszanie awarii lub usterek

ogłoszenia od administratora

wprowadzenie odczytów liczników

dokonywanie płatności online

komunikaty od Zarządu Wspólnoty

głosowanie uchwał Wspólnoty

podgląd korespondencji Wspólnoty

Bezpośredni kontakt do dyżurnych działu technicznego.

HYDRAULIK – 501 097 966

codziennie 8.00 – 21.00

ELEKTRYK – 504 140 477

dni robocze 8.00-16.00

ELEKTRYK – 787 645 369

dni robocze 16.00-8.00

weekend / święta 24h

INFORMACJE DLA MIESZKAŃCÓW

Najważniejsze wydarzenia z naszego miasta i okolic

Rozbudowa placu zabaw na osiedlu Studzienna

Od pewnego czasu pracujemy nad rozbudową placu zabaw znajdującego się przy ul. Studziennej. Prace są coraz bardziej zaawansowane, a już niedługo będziemy mogli pochwalić się przed Państwem efektem końcowym. W odpowiedzi na potrzeby mieszkańców zgłaszane do nas...

Tablica Ogłoszeń dla Mieszkańców

Zapraszamy Państwa do korzystania z Tablicy Ogłoszeń Mieszkańców. Jest to tablica usytuowana przy bramie wejściowej do siedziby Spółki TBS „Zieleń Miejska”, która przeznaczona jest na wszelkiego rodzaju Państwa ogłoszenia o wydarzeniach odbywających się w naszym...

Oddanie budynku w ramach programu Lepsze Lokum

Miło nam poinformować, że na początku marca oficjalnie oddany został budynek mieszkalny na Łączniczek AK 7. Powstały w ramach programu Lepsze Lokum, który realizowany jest we współpracy z Miastem Pruszków. Dzięki tej współpracy możliwa jest stopniowa poprawa warunków...

W ramach programu “Lepsze Lokum”

Szanowni Państwo Tym razem chcielibyśmy zaprezentować Państwu postępy prac trwających na budowie przy ul. Łączniczek AK 7 w Pruszkowie.Już niebawem bo w pierwszym kwartale następnego roku planujemy oddać do Państwa dyspozycji kolejny budynek wielorodzinny wybudowany...

KONTAKT TELEFONICZNY

22 160 37 00

Szanowni Państwo, wychodząc na przeciw stworzyliśmy Centralę Telefoniczną, która łączy bezpośrednio z wybranym działem. Po połączeniu się z infolinią, usłyszą Państwo operatora, prosimy wysłuchać krótkiego komunikatu z numerami przyporządkowanymi do danego działu a następnie wybrać dział, który Państwa interesuje. Wybranie numeru odpowiedniego działu, znacznie przyśpieszy załatwienie sprawy.

Bardzo ważne aby Państwo mieli na uwadze, że dotychczasowe numery telefonów są nieaktualne.
Po ich wybraniu system przełączy do centrali.

1 – Zgłoszenia awarii

2 – Administracja

3 – Czynsze

4 – Dział remontów

5 – Windykacja

6 – Biuro Obsługi Klienta

7 – Księgowość

8 – Dział inwestycji

9 – Sekretariat

0 – Dyżurny operator

DO POBRANIA

NASZ ZESPÓŁ

SPÓŁKA ZATRUDNIA PONAD 50 OSÓB W TYM KILKUNASTU PRACOWNIKÓW TECHNICZNYCH TERENOWYCH.

Administratorzy

Anna Kossińska

Kierownik działu administracji zasobów Komunalnych

Aleksandra Drelichowska

Iwona Olejnik

Agnieszka Parafiniuk

Renata Suchocka

Kierownik działu administracji zasobów TBS

Jolanta Piotrowska

Jakub Mróz

Administracja Wspólnot

Mariusz Osuch

Kierownik administracji Wspólnot

Magdalena Łęcka

Renata Sochacka

Księgowość – Wspólnoty

Bożena Ciesielska

Monika Dymek

Księgowość – czynsze

Anna Tober

Natalia Michalska

Windykacja

Renata Milczarek

Małgorzata Zabłocka

Zgłaszanie awarii i usterek

Jacek Michalski

Dział techniczny

Aleksandra Szerszeńska

Dyżurni działu technicznego

HYDRAULIK

501 097 966

codziennie

8.00 – 21.00

ELEKTRYK

504 140 477

dni robocze

8.00-16.00

ELEKTRYK DYŻURNY

787 645 369

dni robocze

16.00 – 8.00

sobota, niedziela i święta

24h

KONTAKT

Zgłaszanie awarii