BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Jako właściciel lokalu masz dostęp do poniższych usług.

dostęp do informacji o stanie płatności

zgłaszanie awarii lub usterek

ogłoszenia od administratora

wprowadzenie odczytów liczników

dokonywanie płatności online

komunikaty od Zarządu Wspólnoty

głosowanie uchwał Wspólnoty

podgląd korespondencji Wspólnoty

Bezpośredni kontakt do dyżurnych działu technicznego.

HYDRAULIK – 501 097 966

codziennie 8.00 – 21.00

ELEKTRYK – 504 140 477

dni robocze 8.00-16.00

ELEKTRYK – 787 645 369

dni robocze 16.00-8.00

weekend / święta 24h

INFORMACJE MIESZKAŃCA

Najważniejsze wydarzenia z naszego miasta i okolic

Obsługa interesantów w związku z COVID – 19

Szanowni Państwo, w związku z utrzymującą się pandemią COVID - 19 zmuszeni jesteśmy powrócić do zaostrzonych zasad funkcjonowania naszej firmy. Obsługa interesantów w siedzibie firmy odbywać się będzie jedynie w sytuacjach koniecznych, przy zachowaniu wszystkich...

Komunikat PINB: Zagrożenia związane z intensywnymi opadami śniegu.

Szanowni Państwo, Prosimy o zapoznanie się z komunikatem wydanym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, który dotyczy zagrożeń wynikających z intensywnych opadów śniegu. Komunikat 12.02.23021 r. Zagrożenie związane z opadami śniegu.

Komunikat PINB: Zagrożenia związane z eksploatacją instalacji grzewczych.

Szanowni Państwo, Prosimy o zapoznanie się z komunikatem wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, który dotyczy zagrożeń wynikających z nieprzestrzegania norm bezpieczeństwa podczas eksploatacji instalacji grzewczych.  

KOMUNIKAT

Zasady bezpieczeństwa podczas usuwania awarii w lokalach mieszkalnych podczas koronawirusa SARS-Cov-2 W trosce o wspólne bezpieczeństwo, informujemy o konieczności wykonania następujących czynności, bezpośrednio przed wizytą pracowników TBS „Zieleń Miejska”:...

Od 26.10.2020 r zawieszona zostaje całkowicie obsługa interesantów w siedzibie naszej Spółki.

Drodzy Państwo, W związku z obecną sytuacją w kraju spowodowaną pandemią COVID- 19 zmuszeni jesteśmy ponownie wprowadzić zmiany w obsłudze. Od 26.10.2020 r zawieszona zostaje całkowicie obsługa interesantów w siedzibie naszej Spółki. Wszelkie niezbędne druki dostępne...

Covid-19. Zmuszeni jesteśmy od dnia 12.10.2020 r. czasowo ograniczyć obsługę interesantów w siedzibie naszej Spółki.

Szanowni Państwo Z przykrością informujemy, iż w związku z obecną sytuacją w kraju związaną z zagrożeniem zakażeniem Covid-19 zmuszeni jesteśmy od dnia 12.10.2020 r. czasowo ograniczyć obsługę interesantów w siedzibie naszej Spółki. Drodzy Państwo żywimy głęboką...

W ramach programu “Lepsze Lokum”

Szanowni Państwo Tym razem chcielibyśmy zaprezentować Państwu postępy prac trwających na budowie przy ul. Łączniczek AK 7 w Pruszkowie.Już niebawem bo w pierwszym kwartale następnego roku planujemy oddać do Państwa dyspozycji kolejny budynek wielorodzinny wybudowany...

Prace terenowe

Drodzy mieszkańcy Chcielibyśmy pokrótce relacjonować Państwu prace jakie wykonujemy na zarządzanych przez nas budynkach i terenach.Aktualnie nasi pracownicy terenowi Jacek, Paweł i Kuba dokładają wszelkich starań aby teren przy ul. Sienkiewicza 5 mógł codziennie...

Awaria wodociągu w warszawie.

Po trwających dzień i noc intensywnych pracach w miejscu awarii wodociągu Pasma Pruszkowskiego pracownicy warszawskiego MPWiK przeprowadzili skomplikowaną operację zaspawania niespotykanie dużych rozmiarów pęknięcia magistrali. Rura o średnicy 1,2 metra rozszczelniła...

KONTAKT TELEFONICZNY

22 160 37 00

Szanowni Państwo, wychodząc na przeciw stworzyliśmy Centralę Telefoniczną, która łączy bezpośrednio z wybranym działem. Po połączeniu się z infolinią, usłyszą Państwo operatora, prosimy wysłuchać krótkiego komunikatu z numerami przyporządkowanymi do danego działu a następnie wybrać dział, który Państwa interesuje. Wybranie numeru odpowiedniego działu, znacznie przyśpieszy załatwienie sprawy.

Bardzo ważne aby Państwo mieli na uwadze, że dotychczasowe numery telefonów są nieaktualne.
Po ich wybraniu system przełączy do centrali.

1 – Zgłoszenia awarii

2 – Administracja

3 – Czynsze

4 – Dział remontów

5 – Windykacja

6 – Biuro Obsługi Klienta

7 – Księgowość

8 – Dział inwestycji

9 – Sekretariat

0 – Dyżurny operator

DO POBRANIA

NASZ ZESPÓŁ

SPÓŁKA ZATRUDNIA PONAD 50 OSÓB W TYM KILKUNASTU PRACOWNIKÓW TECHNICZNYCH TERENOWYCH.

Administratorzy

Anna Kossińska

Kierownik działu administracji zasobów Komunalnych

Aleksandra Drelichowska

Iwona Olejnik

Agnieszka Parafiniuk

Renata Suchocka

Kierownik działu administracji zasobów TBS

Jolanta Piotrowska

Jakub Mróz

Administracja Wspólnot

Mariusz Osuch

Kierownik administracji Wspólnot

Magdalena Łęcka

Renata Sochacka

Księgowość – Wspólnoty

Bożena Ciesielska

Monika Dymek

Księgowość – czynsze

Anna Tober

Patrycja Lampart

Windykacja

Renata Milczarek

Małgorzata Zabłocka

Zgłaszanie awarii i usterek

Jacek Michalski

Dział techniczny

Aleksandra Szerszeńska

Dyżurni działu technicznego

HYDRAULIK

501 097 966

codziennie

8.00 – 21.00

ELEKTRYK

504 140 477

dni robocze

8.00-16.00

ELEKTRYK DYŻURNY

787 645 369

dni robocze

16.00 – 8.00

sobota, niedziela i święta

24h

KONTAKT

Zgłaszanie awarii