BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Jako właściciel lokalu masz dostęp do poniższych usług.

dostęp do informacji o stanie płatności

zgłaszanie awarii lub usterek

ogłoszenia od administratora

wprowadzenie odczytów liczników

dokonywanie płatności online

komunikaty od Zarządu Wspólnoty

głosowanie uchwał Wspólnoty

podgląd korespondencji Wspólnoty

Bezpośredni kontakt do dyżurnych działu technicznego.

HYDRAULIK – 501 097 966

codziennie 8.00 – 21.00

ELEKTRYK – 504 140 477

dni robocze 8.00-16.00

ELEKTRYK – 787 645 369

dni robocze 16.00-8.00

weekend / święta 24h

INFORMACJE DLA MIESZKAŃCÓW

Najważniejsze wydarzenia z naszego miasta i okolic

Modernizacja Pałacyku „Sokoła”

Pragniemy podzielić się z Państwem informacją na temat prac modernizacyjnych Pałacyku „Sokoła” przy ul. Kościuszki 41. W dniu 1 lipca 2021 r. miało miejsce wprowadzenie na budowę generalnego wykonawcy prac związanych z tym przedsięwzięciem. Modernizacja Pałacyku...

Otwarcie placu zabaw na ul. Studziennej

Chcemy serdecznie poinformować i podziękować za Państwa liczny udział w otwarciu placu zabaw przy ul. Studziennej, który miał miejsce 3 lipca. Na oficjalnym otwarciu obecny był również Prezydent Miasto Pruszków  oraz Prezes TBS "Zieleń Miejska". Cieszymy się, z...

Oddanie budynku w ramach programu Lepsze Lokum

Miło nam poinformować, że na początku marca oficjalnie oddany został budynek mieszkalny na Łączniczek AK 7. Powstały w ramach programu Lepsze Lokum, który realizowany jest we współpracy z Miastem Pruszków. Dzięki tej współpracy możliwa jest stopniowa poprawa warunków...

W ramach programu “Lepsze Lokum”

Szanowni Państwo Tym razem chcielibyśmy zaprezentować Państwu postępy prac trwających na budowie przy ul. Łączniczek AK 7 w Pruszkowie.Już niebawem bo w pierwszym kwartale następnego roku planujemy oddać do Państwa dyspozycji kolejny budynek wielorodzinny wybudowany...

KONTAKT TELEFONICZNY

22 160 37 00

Szanowni Państwo, wychodząc na przeciw stworzyliśmy Centralę Telefoniczną, która łączy bezpośrednio z wybranym działem. Po połączeniu się z infolinią, usłyszą Państwo operatora, prosimy wysłuchać krótkiego komunikatu z numerami przyporządkowanymi do danego działu a następnie wybrać dział, który Państwa interesuje. Wybranie numeru odpowiedniego działu, znacznie przyśpieszy załatwienie sprawy.

Bardzo ważne aby Państwo mieli na uwadze, że dotychczasowe numery telefonów są nieaktualne.
Po ich wybraniu system przełączy do centrali.

1 – Zgłoszenia awarii

2 – Administracja

3 – Czynsze

4 – Dział remontów

5 – Windykacja

6 – Biuro Obsługi Klienta

7 – Księgowość

8 – Dział inwestycji

9 – Sekretariat

0 – Dyżurny operator

DO POBRANIA

NASZ ZESPÓŁ

SPÓŁKA ZATRUDNIA PONAD 50 OSÓB W TYM KILKUNASTU PRACOWNIKÓW TECHNICZNYCH TERENOWYCH.

Administratorzy

Mariusz Osuch

p.o. kierownika Działu Administracji Zasobów Komunalnych

Aleksandra Drelichowska

Iwona Olejnik

Agnieszka Parafiniuk

Renata Suchocka

Kierownik działu administracji zasobów TBS

Dariusz Bańkowski

Administracja Wspólnot

Mariusz Osuch

Kierownik Działu Administracji Wspólnot

Renata Sochacka

Jolanta Piotrowska

Księgowość – Wspólnoty

Bożena Ciesielska

Monika Dymek

Księgowość – czynsze

Anna Tober

Marta Grzegorzewska

Windykacja

Renata Milczarek

Małgorzata Zabłocka

Zgłaszanie awarii i usterek

Jakub Mróz

Dział techniczny

Aleksandra Szerszeńska

Dyżurni działu technicznego

HYDRAULIK

501 097 966

codziennie

8.00 – 21.00

ELEKTRYK

504 140 477

dni robocze

8.00-16.00

ELEKTRYK DYŻURNY

787 645 369

dni robocze

16.00 – 8.00

sobota, niedziela i święta

24h

KONTAKT

Zgłaszanie awarii